25 ene 2013

Sadako, las grullas y los amigos

Los preparativos del Día de la Paz han traído dos días intensos. Gracias a Jesús Hernández y su blog conocimos la historia de Sadako, y nos pusimos a elaborar grullas de papel. Luego supe que una escritora llamada Eleanor Coeer escribió un hermoso cuento sobre ella.

Pero las sorpresas no terminaron ahí. Una amiga, desde Argentina, me habló de otra historia: Mil grullas, de Elsa Bornemann. Esa amiga, también maestra, se llama Aída Beatriz Sánchez y es una seguidora que nos aprecia.

Así que, por esos amigos, tenemos dos buenas lecturas:

  • Mil grullas, que es una versión libre de la historia de Sadako Sasaki, con otros nombres, aunque con parecidos problemas y situaciones.
  • Sadako y las mil grullas de papel, que se basa en la propia vida de aquella niña, y de lo que le sucedió.

Las leerás, las leeremos, y hablaremos de ellas, de lo que cuentan, de lo que nos hacen sentir. Y ten presente una cosa: las grullas de papel de Sadako están vivas, porque es una idea tan bonita que se sigue utilizando para soñar con la Paz

Sadako y Las Mil Grullas de Papel by Sigrid Villalobos Oyarzo

52 comentarios:

Clara dijo...

Vexo q xa encontraches os contos e algunha cousa mais.

Clara dijo...

FELICIDADES ADIANTADAS SARA!!!!

Mario Aller dijo...

Tes razón, Clara, non sabía nada de Sadako e atopei moitas cousas. Algunhas están reservadas... :-)

Clara dijo...

Eu intento facer grullas pero sen a axuda das nosas expeertas no son capaz.
Espero pillarlle o tranquillo.

Ismail de Saidabad dijo...

¿Así que Melody sabe hacer grullas diminutas? Me gustaría tener una, a ver si tengo suerte... :-)

Clari dijo...

Si, si q sabe fixo pais, nais, fill@s e ata avoa.

Mario Aller dijo...

NOTICIÓN: Falaron na radio, en Onda Cero, de Ismaíl... Contaron o procecto da Cincenta ao redor do mundo, que fixemos na Escola de Ismaíl 2... Creo que este sábado vai ser ben lindo... :-)

ainara dijo...

ISMAIL E FAMOSO!!!! CLARA EU PODOCHE AXUDAR E SEGURO QUE MELODY TAMEN.

ainara dijo...

MARIO ESTE ANO DE QUE NOS IMOS DISFRAZAR??

ainara dijo...

MANOS MAL QUE ESTAMOS MELODY E MAIS EU EN CLASE PARA AXUDAR A FACER AS GTULLAS QUE SE NON XA ESTARIADES CON DOR DE CABEZA JEJEJE

Mario Aller dijo...

Ainara, é que vainos máis o churrasco... Jajaja

andrea dijo...

Mario eu conseguin facer ayer unha grulla sen ayuda de nadie pero no me quedo muy bien seguire probando haber si me salen mejor.

Mario Aller dijo...

Ánimo, Andrea, que podemos hacerlo... Por cierto, dile a mami que la falda te quedaba muy bien... :-)

Melo dijo...

Ismaíl, cal é a tua cor prefe?

Melo dijo...

Si Andrea, el vestido lo tienes que traer más veces para que nos acostumbremos, que te queda genial!!!!

Mario Aller dijo...

Melody, as cores claras, por Saidabad...:-)

Melo dijo...

Mario, como a quere, pequena ou diminuta?

Mario Aller dijo...

Sorpréndeo,... :-)

ainara dijo...

SI SEGUIMOS HACIENDO GRULLAS LLEGAREMOS A LAS 1000.

Melo dijo...

Clara, xa teño un avó tamén.
(De grullas)

Melo dijo...

AINARA, non somos as únicas que as sabemos facer.

Melo dijo...

Con un folio normal pódense facer ata 5 grullas!!

Mario Aller dijo...

Por tanto, con 200 folios habería 1000... :-)

Melo dijo...

Bueno, me voy a estuiar coñe.
Chauuu!!!

Gloria dijo...

Ola.

Cales eran os deberes de Lengua????

Gloria dijo...

Podemos facer as 1.000 gruas e colgalas fora da clase, e dentro, se non non caben.

AINARA dijo...

GLORIA OS DEBERES DE CASTELAN SON : LEER AS PAXINAS 92 E 93 E DA 94 OS EXERCICIOS 2 E 3. E VERDADE MELODY NON SOMOS AS UNICAS MARIA TAMEN SAVE.

Melo dijo...

Anara, hai máis xente que María...

Melo dijo...

Mario, a historia é fermosa, inda non a acabei de ler pero, creo que ten algúns erros de ortografía, ¿non?

Melo dijo...

Podemos intentar facelas mil grullas e pedir un desexo.

Mario Aller dijo...

Melody, tranquila, creo que serías capaz... :-)

Melo dijo...

Mario, a historia é fermosa, e taén moi larga.
Creo que temos que facer esas 1000 grullas en nome de Sadako.

Salva dijo...

Acabo de deixar n taboleiro un video.

Clari dijo...

Alguen quere vir conmigo a proxima excursion?
Xa non queda nada.

gemmi dijo...

Eu fixen unha grulla de papel pequerechiña pero coa axuda do meu padriño.Bicos.

Olalla dijo...

Hola son Olalla unha amiga de Gemma.Gústame moito o voso blog, espero visitalo máis veces.Bicos.

Clari dijo...

Gracias Olalla.

ainara dijo...

CLARA ATOPACHES XA PARELLA PARA A EXCURSION?
OLALLA MOITAS GRACIAS POR ESCRIBIR UN COMENTARIO :-)

ainara dijo...

MARIO O LUNS PODEMOS SEGUIR FACENDO GRULLAS? E QUE AGORA NON PARO DE FACELAS JEJEJEJE

gemmi dijo...

Faltan cinco dias para que a miña irmá pequena cumpra 10 mesazos.Bicos.

Mario Aller dijo...

Pois felicidades por adiantado, Gemma... :-)

olalla dijo...

De nada ainara y clara estoy intentando hacer grullas pero no me sale,a ver si Gemma me enseña.Besos.

Clari dijo...

Felicidades adiantadas, Alba!!!!

Clari dijo...

Non, ainda non atopei parella.
Ninguen quere vir conmigo:(

ainara dijo...

SI FELICIDADES E OLALLA ESPERO QUE CHE SAIAN AS GRULLAS ;-)

ainara dijo...

POBRE CLARA NON TEN PARELLA PARA A EXCURSION COMO NADIE VALLA CON ELLA CULO CULO..JEJEJE

Diego Prieto dijo...

Tengo a febre da grulla, xa teño feitas 9 grullas!

ainara dijo...

Jejeje agora ninguen deixa de facer grullas eu creo que podemos chegar as 1000 grullas.

ALBA(irmá de Gemma) dijo...

Gracias nenos e nenas pero faltan cinco días para que faga 10 meses pero faltan 3 meses e cinco días para un aniño.ALBA.

ainara dijo...

GEMMA DILLE A TUA IRMAN ALBA QUE È UNHA CRACK, AOS 9MESES XA SAVE ESCRIBIR NUN ORDENADOR.

Mario Aller dijo...

A ver, Ainara, cales son as letras do verbo saber? :-(

Mario Aller dijo...

Una maestra argentina que nos conoce, Aida Beatriz Sánchez, me informa: "Falleció la escritora Elsa Bornemann, autora de "Mil grullas", cuento que alguna vez compartimos"...

Un recuerdo para ella... :-(