11 feb 2012

Juegos contra el frío

Dicen que el fin de semana será frío, así que es mejor que te muevas para no congelarte. Si descubres el funcionamiento de estos juegos, seguro que te sentirás bien calentito…

  • Hoops Mania!: encesta en una una canasta de baloncesto y consigue todos los puntos que puedas.
  • ¡Desafío Snowboard!: disfruta en la nieve virtual con una tabla para esquiar.
  • Extreme Trucks: conduce una potente furgoneta por caminos muy complicados.
  • Laberinto: ¿serás capaz de sacar la bolita de color naranja de su laberinto?
  • 3D Quad Bike Racing: una carrera con quads no es tan sencilla como puedes creer.
  • Basketball, o baloncesto: pulsas en skip para saltar la presentación, y después en play para jugar. Es un juego impresionante, pero no es fácil.

72 comentarios:

Diego Prieto dijo...

Pois hoxe, a Iago e a min nos toca xogar un partido de fútbol 11 en Oseiro ás 10:30.

Mario Aller dijo...

Diego a ClassDojo, como es de ley. Ah, y que tanto él como Iago no pasen demasiado frío en Oseiro, y que ganen, claro... :-)

Clara dijo...

A parte de que o din e certo, fai un frio que pela.

Mario Aller dijo...

Clara, pois que non nos pele. Como moito, pelamos unhas patacas e facemos unha tortilla para comer. Ah, e irás a ClassDojo... :-)

Sara dijo...

Tedes razón fai un frío de coidado.
B
I
C
O
S

María Luisa dijo...

Paréceme moi bn os xogos.
Vou provalos.
chao

María Luisa dijo...

A min o laberinto mareéume moito.

Chao

Diego Prieto dijo...

Ganamos ao Pastoriza 0-6, xogando ao futbol 11.

Mario Aller dijo...

Menos de 200 comentarios para chegar aos 2000 e á segunda festa. Diego, veña, hai que ir preparándoa. Temos que facer unha selección de tartas, por exemplo... jejeje

Diego Prieto dijo...

A carrera para chegar aos 2000 comentarios xa acaba de comenzar e o que máis comentarios poña gañara a carreira, jejejejejejejejejejejejejejejejejejejejeje...

Meritxell dijo...

Mario estes novos xogos son moi divertidos e si ai algúns que son dificileces e mantente calente.
B
I
C
O
S.Meritxell

Mario Aller dijo...

Meri, estou enganchado ao Basketball... Por certo, irás ao ClassDojo, como xa sabes. Saúdos :-)

Ricardo dijo...

Que ben xogos pra non ter frio.
Eu xa usei o de baloncesto

Ricardo dijo...

É moi dibertido o xogo do laberinto.

Melody dijo...

Mario, estes xogos pra non ter frío estan moi ben,todos.

Melody dijo...

O que máis me gusta e o laberinto, conseguino, pero e moi dificil, xa me doen os ollos.

Melody dijo...

Xa provei todolos xogos tan moi chuuuulllooosss.

Mario Aller dijo...

Melody no pode faltar en ClassDojo, por méritos propios... :-)

Diego Prieto dijo...

Xa probei todos os xogos e o que máis me gusta é o do quad 3D.

Ricardo dijo...

EU XA PROBEI TODOS OS XOGOS E O QUE MÁIS ME GUSTOU FOI O DO LABERINTO

Ricardo dijo...

Noraboa Diego e máis Iago polo partido de futbol gañado.
Seguide así!

Ricardo dijo...

Onte lle dixen a miña nai que visitara o blog e encantoulle estubo mirando todos os posts.

Mario Aller dijo...

Entón, Ricardo, pedimos a todas as nais que fagan como a túa, que visiten máis o noso blog. Está cheo de aventuras e de cousas para aprender, e de sorpresas, e de fotos e vídeos, e incluso de segredos... :-)

Ricardo dijo...

Tes razón Mario ten un montón de cousas e de sorpresas...:-)

Ricardo dijo...

Estes xogos veñen moi ben,co frio que fai e ademais son moi dibertidos.

Diego Prieto dijo...

A miña nai tamén puxo todos os enlaces.

Mario Aller dijo...

Ricardo, creo que a túa nai gañou unha boa moeda do teosuro de Ismaíl... :-)

Ricardo dijo...

Haber quen gaña a carreira dos comentarios.
Os comentarios de Melody e Dani deberían baler por dous, osea que eles poñen un comentario e bale por dous ese comentario (como non teñen internet)

Ricardo dijo...

A miña nai lle encantan as moedas, sobre todo se son do tesouro de Ismaíl(que contenta se vai poñer)

Ricardo dijo...

Os que fan traballos extras deberíalle Ismaíl pagarlles como se merecen...:-)

Ricardo dijo...

Na miña aldea facía un frio que pela de 0 ou menos grados ,había charcos de xeo que podían co meu peso.

Salva dijo...

Mario, a verdade é que este novo post mola moito. A min gustoume o xogo do basketball, ainda que non é tan doado como parece, engancha moito.

Ricardo dijo...

Boas noites.Ata mañá.

Mario Aller dijo...

Salva a ClassDojo, claro... :-)

Diego Prieto dijo...

Só quedan 170 comentarios para a segunda festa.

Maria Luisa dijo...

Ola mario, son Maria Luisa dende a a nosa biblio, acabo de mirar haber se hai o libro `CUARTO SEN XANELA´´ E non o hai.

Bicos dende a nosa biblio.
Intentarei seguir atopando.
Noutra biblio : sen ofender.
Maria Luisa 5ºB

María Pardo dijo...

Que chulo é o xogo de desafío "snowboard"!!!
Aínda que se choco 5 veces deixo ao pobre neno...
B I C O S E A B R A Z O S . . .

Diego Prieto dijo...

O xogo do laberinto é moi difícil de conseguir.

Miguel dijo...

que guai es el baloncesto

Dani dijo...

Que xogos tan dibertidos.

Clara Rivas dijo...

Todos los juegos molan, pero el juego del laberinto al rato de estar jugando se te cansan los ojos.

Melody dijo...

Este laberinto e moi difícil, eu onte supereino, pero logo doéronme moitísimo os ollos, quedei algo mareada.

Ricardo.V.P dijo...

Que dibertidos son os xogos!

Miguel dijo...

Llo queria ir al laberinto que me gusta mucho

Diego Prieto dijo...

Que bo soi no xogo do baloncesto, metín en total 70.46 puntos e unha canasta de 16.38 puntos. É moi divertido.

Sara dijo...

Hoxe xogamos a estes maravillosos xogos.

viky solar sanchez dijo...

estubo muy bien el juego de basketball

mario ya quedan menos para los 2000 comentarios ;)
s
a
l
u
d
o
s
viky

nara dijo...

Mario los juegos son mui chulos, aunque no los probe todos ¿Vas a poner más juegos como estes?

Carlos dijo...

Que dificil el del laberinto y de baloncesto.

salva dijo...

Mario,los juegos molan mucho .

Gloria dijo...

Como el post está en castellano voy a hablar en castellano:
Que divertidos son, en casa tengo que probarlos todos, hala, a hacer deporte en el ordenador, aunque yo no estoy echa para el deporte.

Maria Luisa dijo...

Mario, porque pusiste o titulo do último post ?? `xogos para o frio o algo asi...

Dani dijo...

Me encanta el juego de baloncesto.

MERITXELL dijo...

Mario estes xogos son moi divertidos, o do laberinto para min e o xogo máis dificil pois ter que conseguir sacar a bola por un laberinto que non para de moverse,eu acabo de probalo e conseguin pasalo.

Gemma dijo...

Hola son Gemma e o xogo de basketball está moi ben,este findesemana non puiden poñer comentarios nin estar no blog porque estaba coa miña nai e con ela non teño ordenador.Bicos.

Maria pardo dijo...

O xogo do laberinto é moi difícil!
E o de encestar tamén!
Gracias, Mario por poñer estes xogos!
B I C O S E A B R A Z O S . . .

ainra dijo...

como molan os xogos , sobre todo o do laberinto.

Dani dijo...

Que raro es el juego del laberinto.

javi suárez dijo...

E moi guai este post e se xogas na calle si que che quenta.
S
A
Ú
D
O
S
E ata outra.

Miguel dijo...

Hola estou no blog desde a miña 3DS, porque o meu ordenador non bai pero ainda asi podo xogar. E falando diso quero dicirbos que o xogo do labirinto a min pareceume moi facil e que eu practico moito todos os dias gustame moitisimo os rompecabezas.
Bicos e asta mañá que xa e un nobo dia.

Miguel dijo...

E ademais de Diego tamen eu fun a un partido pero foi aburrido arrasamos 28 a 6 eran moi malos.
Facia un frio de pe pe pe perros.
Enon me preguntedes de que equipo sou estou que xa digo que de ningún porque son uns pesados.

miguel dijo...

Ricardo Dadi non tera internet pero bai a informatica e pon si pon pero cortos

Madre de Diego dijo...

Muchas gracias Mario por las dos monedas de chocolate gigantes.

Diego Prieto dijo...

En la página 116 del libro de castellano está la Calzada de los Gigantes.

Mario Aller dijo...

Gracias a la mamá de Diego por sus detalles con Ismaíl, siempre tan bonitos... :-)

andrea dijo...

En el debaloncesto casi los consigo acabar metiendo todos estecto tres las canastas.

nara dijo...

Mario los juegos eran muy chulos,el laberintomareava un poco.






nara

i dijo...

veña falta pouco para os 2000 comentarios que podemos xD

AINARA dijo...

COMMO MOLAN ESTES XOGOS.
O QUE MAIS ME GUSTOU FOI O DO LABERINTO.


S
A
U
D
O
S
AINARA VICENTE VAZQUEZ

Anónimo dijo...

Me gusta el juego. Pero solo te pongo este comentario para conseguir los 70. Era broma!
Me debes una moneda de chocolate!

Mario Aller dijo...

Antón, lo de la moneda está hecho. Ya la has ganado... :-)

Dani dijo...

megusta el juego de baloncesto