3 nov 2011

Primeros pasos en la PDI

Ya contamos que estamos en Abalar y que recibimos una pizarra digital interactiva (PDI). Hicimos las pruebas iniciales para conocerla, así que ahora habrá que usarla cada vez un poco más. Para eso sirven los siguientes enlaces, además de para aprender nuevas cosas:

  • Puzles: Construye el tuyo, que puedes hacerlo.
  • Tangram: Atrévete con este juego de origen chino.
  • A nosa Terra: Con preguntas sobre Galicia.
  • Celebramos o Magosto
  • Chat Noir: No dejes que se escape el gatito negro. ¡Es muy listo! 
  • La memoria a corto plazo, o The short term memory checker: Actividades de reconocimiento y memoria visual, aunque en inglés.
  • Testeando: Un montón de preguntas de Medio y Lengua Castellana. ¿Cuántas sabrás?

Chat Noir

Ten en cuenta que en el blog hay otros muchos enlaces que también se pueden usar en la pizarra digital. Búscalos y avísanos…

30 comentarios:

Diego Prieto dijo...

Ola Mario, pero ti cando pos os posts. Mirei os "Primeiros pasos en la PDI" e algun@ lle vai facer falta se sae ao encerado.
S
A
Ú
D
O
S
Diego Prieto Fernandez 5ºB

Mario Aller dijo...

Jejeje, Diego, publico os posts cando Ismaíl manda... Xa sabes que non me apetece ser unha ra ou un sapo. :-)
Saúdos e que te divirtas con eses xogos.

GEMMA dijo...

Hola Mario son Gemma e me encantan os xogos probei a o do gato e sempre escapa.Saúdos.

Mario Aller dijo...

Gemma, eu xa conseguín pillalo, pero só algunhas veces. É un gatiño moi espabilado... jejeje
Saúdos

GEMMA dijo...

Tes razon Mario

Gloria dijo...

O xogo é algo dificil pero esta ben.
Podes poñer un xogo de cálculo mental como o que facemos todos os dias en clase.É para mellorar.

Andrea dijo...

Mario e probado el juego del gato y aunque me costo mucho lo di conseguido gracias por averlo puesto.
S
A
L
U
D
O
S

Diego Prieto dijo...

MARIO, XA CONSEGUÍN ATRAPAR AO MALDITO GATO NEGRO.QUE GUAI.ME COSTOU BASTANTE ATRAPALO PORQUE SE TI TOCAS UNHA PRAZA VERDE O GATO MOVESE EN DIRECIÓN CONTRARIA.
S
A
Ú
D
O
S
Diego Prieto Fernández

Mario Aller dijo...

Gloria, es una buena idea... Buscaré algo de problemas de cálculo mental para que mejores, tú y quien quiera... Saludos

Ismail de Saidabad dijo...

Xa está ben, se non o fago eu, non se fai... Gracíñas a Gemma e a Carlos polas moedas de ouro. É certo que o meu tesouro é dificil que desapareza, a non que mo roube algún troll, pois é grande, moi grande...

GEMMA dijo...

Denada Mario pero as moedas eran da miña irma e miñas pero como dixeches que despois do recreo o ivamos dicir non dixen o da miña irma.Mario xa lle fun dicir a Clara os deberes ea nota do de samain.SAUDOS.

Mario Aller dijo...

Gemma, creo que todos xa o saben, e por se acaso, vouno repetir: as moedas que trouxo Gemma tamén eran da súa irmá Cristina, que estuda 1º da ESO. Espero que todo lle vaia moi ben e que teña moita sorte... Saúdos

Ismail de Saidabad dijo...

Xa recibín o primeiro email, e foi de Sara, que xa está mellor... :-)

Laura Rial Almeida dijo...

Hola Mario y hola Ismaíl. Cuanto tiempo sin vernos.
Me gustó mucho este blog y espero que tenga tanto exito como tubimos nosotros con el nuestro.

Un saludo para todos(:

Mario Aller dijo...

Laura, ¡cuánto tiempo! Me alegro de saber ti y espero que todo te vaya muy bien. Ya sabes que en este blog siempre serás bienvenida... Saludos

Laura Rial Almeida dijo...

Hola, pues si de momento todo me va muy bien.
Espero que el tesoro de Ismail crezca mucho más.

Un saludo y besos.

Diego Prieto dijo...

Ola Mario e Ismail. Estou un poco "pachucho". Teño febre,moita febre.
Carlos, se les este comentario. Podrías traerme os libros que me faltan e anotar os deberes.
S
A
Ú
D
O
S
Diego Prieto Fernández 5ºB.

Mario Aller dijo...

Mellórate, Diego, que eu aínda sigo coa "moña catarral"... Saúdos

Alejandro Costa dijo...

Ola Mario, que tal vos vai coa PDI e mailos miniportátiles?. Unha cousiña,porque non pos os correctores, como tiñas no outro blog,pois creo que nunca están demais, e son moi útiles. Eu o digo,pois non sabes o ben que me viña neste momento, e non só para deixar comentarios,senón mesmo agora,que estou eu aquí cun traballo dandolle voltas.

Un Saúdo e a disfrutar de esa tecnoloxia innovadora.

Mario Aller dijo...

Tes razón, Alejandro, e eses enlaces para escribir aparecerán aquí, que aínda están no blog (2) de Ismaíl. Por certo, non esquezo as fotos, eh... Saúdos

tania dijo...

O xogo do gato e unha pasada. Mario como nun episisodio que di Ti si que vales e é verdade ti si que vales. Saudos e Bicos

Ismail de Saidabad dijo...

Tania, creo que o profe púxose colorado despois de ler a túa mensaxe... jejeje Saúdos

GEMMA dijo...

HOLA SON GEMMA E OS XOGOS ENCANTARONME COMO LA MEMORIA A CORTO PLAZO AS PASEI TODAS.SAÚDOS

Miguel dijo...

siiiiiiiiiiiiii porfin o consegui e moi dificil o do gato e poñese contra abaixo

clara rivas dijo...

Ola son Clara,que dificil e pillar o gato el ten os seus truquillos pero o que el non sabe e que eu tamen teño os meus. e cando o pille ui, mellor que o pense mellor antes de que se arrepinta Jejeje.


ADEUS

Meritxell dijo...

Hola Mario son Meri e queria dicirche que eu máis a miña nai conseguimos pasar ao maximo nivel de memoria a corto plazo.
B
I
C
O
S
Meri.

Mario Aller dijo...

Iso está ben, Meri, así que dille á túa nai que gañachedes unhas moedas de ouro... Saúdos

clara rivas dijo...

Hola son Clara e sabedes que
bos digo que a ver quen me supera porque pasando largas e largas
horas diante do ordenador pasei todos niveles de variosde estes
xogos,entre eles esta o xogo de memoria a curto plazo.
s
a
u
d Clara.
o
s

Mario Aller dijo...

A ver, Clara, tampouco está ben iso de pasar moito tempo co ordenador, así que faino con coidado. En canto ao de superar tantas probas, felicidades! Ah, e vos é con "v"... jejeje Saúdos

Andrea dijo...

yo en el de memoria corto plazo llegue al nivel 8 casi al 10.