9 nov 2012

Gloria e a súa familia

O pai de Gloria atópase enfermo e por iso está no hospital. Como os médicos fan todo o posible para que se cure, a súa recuperación avanza. Cando pase este mal momento, tanto el como Gloria e a súa familia sentiranse moi ben. E todo isto só será un mal soño… Ánimo! E un montón de bicos para Gloria e o seu pai. Tamén biquiños de parte de Ismaíl…

Ademais de comentarios de apoio no noso blog para esta familia, podense deixar mensaxes nun ceo virtual. Talvez así os nosos desexos cheguen máis lonxe e con máis forza. Proba e escribe, pero despois indícanos onde está a túa mensaxe para que poidamos descubrila.

Mi Pedazo de cielo

35 comentarios:

Mario Aller dijo...

A miña mensaxe para Gloria e a súa familia está no cadriño R20 do ceo...

Ánimo e saúdos :-)

clara dijo...

A miña mensaxe esta no C83.

Mario Aller dijo...

Dani, prefírense as palabras máis animosas e bonitas. Porque o demais, xa o saben... :-)

Carmen,nai de Javi. dijo...

A nosa mensaxe para Gloria ,está no G45.

Mario,unha idea moi fermosa.Ogallá tódolos bos desexos se convirtan en enerxía positiva e chegue ao pai de Gloria, e a todas aquelas persoas que a necesiten.


GEMMA(L) dijo...

Gloria ánimo, que sempre hai un final as veces bó e as veces malo pero desexo que sea bó.Ánimo.

Meritxell dijo...

Gloria ánimo sei que e un momento duro pero hai que saber aguantalo.Ánimo que seguro que todo acabara ben .Bicos e abrazos.

Anónimo dijo...

Mensaje en el E35.

Melo dijo...

Gloria, sinto o de teu pai, pero conocendoo seguro que se recupera moi pronto e volveredes a estar tan alegres coma sempre! ÁNIMO

Sara dijo...

Gloria moito ánimo polo do teu pai espero que se recupere o máis rápido posible.Enserio, MOITÍSIMOOO ÁNIMO!!!!!!!

AINARA dijo...

A MIÑA MENSAXE ESTA NO I41.

S
A
U
D
O
S


AINARA

Mario Aller dijo...

Non é por nada, pero «en serio» vai separado... :-)

Sara dijo...

Mario e que saíume así porque uticei o iPad, e as veces escribe mal.

Mario Aller dijo...

Sara, pero xa dixen que non era por nada. O mellor é ver como colaborades... :-)

Ismail de Saidabad dijo...

Gloria, tod@s estamos contigo e coa túa familia. Tamén as fadas e as sereas... :-)

Gloria dijo...

Gracias polos vosos animos. Saludos do meu pai. Esta moito millor e seguro que pronto vai para casa.

Ismail de Saidabad dijo...

Gloria, non sabes canto nos alegramos... :-)

Melo dijo...

O meu comentario está no H119

Ismail de Saidabad dijo...

Por iso, agradecemos o esforzo de Melody... :-)

Ismail de Saidabad dijo...

¡Por fin lo conseguí! Dejé un mensaje en el cielo, en N50... :-)

andrea dijo...

Ya puse un comentario en el cielo en F87

Gloria dijo...

Os mensaxes do ceo son moi bonitos, gracias a todos. Andrea, o meu pai tamén quere xogar a vosa partida de axedrez pendente.

Melo dijo...

Si Gloria, a verdade é que todas as mensaxes son fermosas.
B
I
C
O
S

Melo dijo...

Hai mensaxes de xente de todas partes!

Melo dijo...

Ismaíl, que queres dicir co de agradecemos o esforzo de Melody, e que por moito que o leo non o entendo.

Melo dijo...

Andrea, non sabía eu que che gustara xogar ao axedrez. Xa me tas botando unha partida!

Ismail de Saidabad dijo...

Melody, incluso para deixar comentarios hai que esforzarse, e ti deixas moitos, así que te esforzas moito... :-)

Melo dijo...

Ah vale, okiss. Agora xa capichi.

Sara dijo...

Puse un mensaje para Gloria en el s31.
B
E
S
O
S

Carlos dijo...

Gloria que se mejore tú padre muchos ánimos.

Maria Luisa dijo...

Mi coordenada es C 119.

vou ver outras.

:) :) :)

gemmi dijo...

A miña mensaxe está no C121 pero hai outra mensaxe que puxen que é C121 pero está mal escrita.

Maria Pardo dijo...

A miña mensaxe de ánimo está no recadro C127 e pode que lle dé forzas para seguir...
Post.:(non é diñeiro)
B I C O S E A B R A Z O S . . .

Meritxell dijo...

Mario o meu comentario aparece no V13.

Diego Prieto dijo...

O meu mensaxe o deixei no I37.

Salva dijo...

As miñas mensaxes entan no L38 e E170