20 jun 2013

A despedida

Hoxe celebrouse o acto de graduación para os alumnos de 6º de primaria. A participación das familias foi moi importante, porque sen elas nada sería posible. Reunímonos no Conservatorio para ver uns vídeos, para cantar e para máis cousas. Era un bonito día, a pesar da choiva. Claro que tamén falaron os mestres, pero hoxe só foi un pouquiño…

Os nenos e as nenas de 6º B tamén falaron. Os voluntarios para esta ocasión foron Sara, Melody, María, Javier, Ainara, Ricardo, Andrea, Nara, María Luisa, Viky, Meri e Salva. Entre outras cousas, dixeron isto:

Ademais, queremos agradecer ao noso amigo Ismaíl a súa atención, e sobre todo por compartir o seu tesouro de maxia con todos nós. Realmente esta escola foi moi importante e nunca a esqueceremos…

O tesouro de Ismaíl

28 comentarios:

María luisa dijo...

Mario, a despedida foi moi bonita, eu emociones e tanto que chorei.

Sea donde sea estaremos en contacto, vou a ir a visitaros sempre que poda e que me acorde.

Ata sempre María Luisa .

Os quiero muchísimo a tod@s.

Ismail de Saidabad dijo...

María Luisa, yo sé que el profe también se emocionó. Así que te decimos lo mismo, y que nos encanta haberte conocido, y deseamos que tengas mucha, mucha suerte... :-)

Melo dijo...

Moita sorte a todos, a clase sepárase, si, pero, sempre teremos un montón de recordos. Hoxe é o último día, e quero que sepades que non vos quero, senón que vos amo, sodes parte da miña vida, e sempre o seredes, neste anos, coñecimonos mellor, xogamos, rimos, choramos, pero sabedes que? Fixémolo xuntos. Xa sein que nada vai ser coma antes, ESO é máis difícil, pero somos uns bos rapaces, que, podemos superarnos, e ímolo pasar xenial, coñecer a máis xente...
Sabedes que me tedes aquí sempre, que podemos contactar polas redes sociais etc. Bueno pois, moitísima sorte a todos, espero que persigades o que queredes e nada, ata sempre!

Miguel dijo...

Aunque yo no fui a la fiesta de graduación debe de se divertido por lo que me han dicho en el cole.

Dani dijo...

Votareide de menos Escola de Ismaíl 3

Miguel dijo...

Creo que este es el utimo post que vamos a pomner aunque seguiremos vatiendo records de comentarios.
y pensar que al principio no pensabamos que llegariapos incluso hasta los 6000.
El mejor blog de todos.

Dani dijo...

Me acordarei de este blog sempre :)

Andrea dijo...

Eu o que quero so e decirvos que para min sodes os mellores e que sempre estaredes no meu corazón.

Dani dijo...

Adeus

Miguel dijo...

Como dice en el discurso:
la mayoria de nosotros nos vamos del cole pero aunque nos resulte feliz también es un poco triste.
:·( que triste.

Javier Suárez dijo...

Bueno eu pola miña parte quería dicirvos que vos recordarei sempre a pesar de todo.
DESÉXOVOS O MELLOR.

Héctor Folgar dijo...

Eu creo que todos nos emocionamos un pouco.

Salva dijo...

Os echare de menos.

Sara dijo...

Igual que Melo quería desexarvos moita sorte a todos na ESO, tamén decirvos que vos quero moito.
GRAZAS POR SER OS MEUS COMPAÑEIROS!!!!!!!!!!!!!

Diego Prieto dijo...

Los amigos vanse a outros intitutos, aínda que sempre estarán nos nosos recordos, porque dende pequenos, xogamos, aprendemos, choramos e rimos. Oxala nunca nos podamos separar, porque nestes inolvidables anos, fixémonos os mellores amigos, e iso non olvídase.

Diego Prieto dijo...

Los amigos vanse a outros intitutos, aínda que sempre estarán nos nosos recordos, porque dende pequenos, xogamos, aprendemos, choramos e rimos. Oxala nunca nos podamos separar, porque nestes inolvidables anos, fixémonos os mellores amigos, e iso non olvídase.

A dijo...

Ata sempre compañeiros sempre os levarei no meu corazón.

Carlos dijo...

Bueno ya llegamos al final de curso, aunque en el verano nos veremos.

Unknown dijo...

Todos choramos moito na despedida, sobre todo nenas...estamos moi tristes por ter que deixar o colexio...

viky dijo...

A min, encantoume a despedida, moitas grazas a todos por estar ahí(:




ata sempre, viky.

Gloria dijo...

Si que é triste despedirse do colexio e de todos os compañeiros. Pero temos que pensar que a vida sigue e coñeceremos novos compañeiros e amig@s. Aínda que algúns vámonos a outros colexios, as verdadeiras amizades seguen para sempre.

Ata sempre

clara dijo...

Precioso comentario melody.
Yo no lo habia explicado mejor..

GEMMA dijo...

Aìnda que hoxe acabe o colexio,eu os seguirei tendo no meu corazón.Aínda que nos separemos eu vou saber que amigos como vós non hai,porque sodes uns amigos que nadie pode olvidar,sodes os mellores.Cando nos conocimos,a malloria en tres aniños tiñamos moito medo de quedarnos no colexio sen a nosa nai.Sempre os tendrei no meu corazón.Sodes os mellores compañeiros que un alumno pode ter.Querovos un montón.Sen vos

Mario Aller dijo...

Para CLARA: muchas gracias por la postal, de parte de Ismaíl. En cuanto pueda, estarás en un post, que él quiere que sea así... :-)

Unknown dijo...

mario yo nunca boy al para de visitar este blong...


maro te echaremos de menor

mario nunca dejar de pone nuevos post

AINARA dijo...

ESTOS 9 ANOS AQUI FORON XENIALES, E OS COMPAÑEIR@S ACABARON SENDO UNS AMIGOS FANTASTICOS...AUNQUE NOS SEPAREMOS VAMOS A TENER MUHOS RECUERDOS...

QUE PASEIS UNHAS FELICES VACAS DE VERAN E QUE DISFRUTEDES AO MAXIMO¡¡¡¡

Mario Aller dijo...

Ainara, que tamén ti o pases moi ben e que teñas moitas aventuras... Saúdos :-)

Melo dijo...

Enserio, que vos desexo o mellor, que sodes parte de min, nunca me esquecerei de cos, que sempre me teredes aquí para todo, enserio, nunca se perdera a nosa amizade.