28 abr 2013

Linguas, Mates, Medio (12)

Actividades especiais para a Unidade 12, na que estamos. E tamén hai, como sempre, algunhas tarefas para repasar. Ah, ten en conta que todo é obrigatorio e necesario…

Lengua Castellana

Matemáticas

Coñecemento do Medio

  • BUSCA recursos e actividades sobre o novo tema: O esqueleto e os músculos. Ten en conta que algúns enlaces poden non funcionar.

Recursos para repasar e superarte: de sexto de primaria a 1º de ESO.

Juegos para pensar 3Preme na imaxe para pensar e xogar

24 comentarios:

Dani dijo...

Faltan poucos comentarios.

javier suarez dijo...

Mario eu xa probei algúns dos enlaces

Nara dijo...

Xa estou probando a miña nova tablet que me regalaron no cumpreanos

Ricardo dijo...

Estou na biblio jajaja

javier suárez dijo...

Que ben están os enlaces

javier suárez dijo...

Ata a miña nai os probou

Ricardo dijo...

Onte en antena tres podíase ver 12 fora da casa. Eu sei que a Gloria gústalle moito esa película.

maria Luisa dijo...

Mario, o programa de game salad e gratis¿?

Salva dijo...

Eu xa estou con gamesalad e o estou probando.

Salva dijo...

Mario, ¿tu pusistes el gmail para descargar?

Mario Aller dijo...

María Luisa, creo que nese programa pon free... :-)

clara dijo...

Si q o pon;-)

Salva dijo...

Claro que si.

clara dijo...

O unico e un pouco demasiado complicado:(

Mario Aller dijo...

Clara, nese caso haberá que colaborar para aprender...

clara dijo...

Ok Mario

AINARA dijo...

ESPEREMOS QUE O DEPORTIVO GAÑE AO BETIS. EU CONFIO EN ELES E CREO QUE SON CAPACES.
¡¡¡¡FORZA DEPOR!!!!!!

gemma dijo...

Clara e Ainara xa teño pasos para o ...

GEMMA dijo...

Mario non me dixeches que a historia estuvera negativo,regular,positivo.moi ben etc...

clara dijo...

Ese DEPOR#1!!!!!!
Venga q podemos ganarlle ao Betis.

clara dijo...

Goooool de Riki quien decia q es malo.
Ese RIKIIII!!!!!

Meritxell dijo...

Que post máis interesante.Esta moi ben para repasar para cando poñas exames Mario.

Meritxell dijo...

Cantas deportivistas hai por aquí no blog.

Meritxell dijo...

A min gústame moito o depor pero primeiro son do ¡Madrid!