21 abr 2013

Os libros son amigos

Agora que chega o Día do Libro, como todos os anos, o importante é lembrar que eles son amigos, e que sempre están da nosa parte. Así facemos na aula, ler e saber os seus nomes: 75 consejos para sobrevivir en el colegio; Diario de Greg 1, 3 e 4; La tribu de Camelot; Los magníficos; Malos tempos para os fantasmas; Diario de Nikki; El misterioso caso de los Juegos Olímpicos; Peter y los cazadores de estrellas; Pel de lobo; Pippi Calzaslargas; Séptimo viaje al Reino de la Fantasía; El Señor de los Anillos…

Imaxes de Poster Oven

29 comentarios:

Mario Aller dijo...

Meri, recupérate! E María, meu deus! Creo que todo isto merece unha boa historia. Eu ofrezo un título: As sereas da Ría do Burgo... :-)

clara dijo...

FELIZ CUMPLEAÑOS JAVIER!!

Salva dijo...

Cantos libros!!!!!!

clara dijo...

Recuperate Meri.
Preparados para o dia do libro?

Carlos dijo...

Mario,no fui al cole porque me duele mucho la barriga.¿Podías decirle a Salva si me puede decir los deveres o traer fichas.

Carlos dijo...

¿Dani hoxe non é o teu santo?,San Dani.

Carlos dijo...

Mario, so faltan 469 comentarios para os 8000,veña que podemos.

Carlos dijo...

É verdade Salva hai moitos libros.

Carlos dijo...

Javi feliz cumpleaños.

María Luisa dijo...

Cantos posters...

Dende a nosa biblio María Luisa

María Luisa dijo...

Mario viste o partido do Depor vs o atletic club de bilbao ??



Que partidazo,la penaa es que quedaron a 1-1.

Saúdos

Mario Aller dijo...

Si que lo vi, María Luisa... :-)

clara dijo...

Maria luisa, eu son do Depor hasta a morte. Pero a decir verdade non nos esforzamos moito e perdimos unha chea de veces o balon.
Pero sigue sendo o noso Depor!

clara dijo...

O cadernino e para mana?

clara dijo...

Necesito sabelo!
Cando antes me contesten mellor!

Melo dijo...

Felicidades Javi!!!

Melo dijo...

Mario eu vou levar mañá a investigación de Merlín, Escalibur...
Porque non a puiden pasar a man o fin de semana que estiven na aldea. ):

Mario Aller dijo...

Clara, falei do caderno para maña, aínda que sen ser unha obriga. A pertir do mércores xa si... Saúdos

Melo dijo...

Clara o profe dixo que os quería recoller... A bo entendedor...

Melo dijo...

Ups Mario sintoo e que cando publiquei o comentario do caderno o teu non me aparecía.

clara dijo...

Ok Mario.
Eu tamen vou levar a investigacion.

Maria luisa dijo...

Clara, nos co depor ata a morte.

Si se pode

Si se pode

Si se pode

maria luisa dijo...

Mario vas a poñer mais face in hole ¿?

Saudos

gemmi dijo...

Mario Mario olvideime o do Rey Arturo na casa da miña nai.Porfavavor podo darcho o mercores.Perdoname...

clara dijo...

Si se pode, asi se fala Maria Luisa!

Maria luisa dijo...

Gracias Clara

:) :)

javier Suarez dijo...

Claro que se pode!!!!!!!!!

javier Suarez dijo...

Ben falado María

Maria luisa dijo...

Grazas Javi